Spersonalizowane markowe świąteczne opakowania mogą wywrzeć bardzo dobre wrażenie na kliencie. Poza tym, że to świetna firmowa wizytówka, to także świetne narzędzie do promowania marki. Jak zadbać o marketing na święta?

Wymagania nowoczesnych klientów rosną

Współcześni klienci, zwłaszcza Ci biznesowi, mają duży wybór, jeśli chodzi o usługodawców i dostawców produktów. Aby wygrać konkurencję na rynku, należy im zapewnić nie tylko szybką i profesjonalną obsługę, ale i także wyjątkowe traktowanie.

Pozycjonowanie stron w Google jest ważne, ale nic nie buduje zaufania wobec marki w takim stopniu, jak bezpośredni kontakt z jej produktami! Z tego też powodu wiele decyzji zakupowych zależy od tego, w jaki sposób dostarczymy do klienta zamówiony produkt. Niemałą rolę pełnią także prezenty dla klientów. Świąteczny czas to dobra okazja, by im podarować limitowane edycje znanych produktów, w zupełnie nowej, wyjątkowej oprawie. I tutaj właśnie wkraczają do akcji świąteczne opakowania produktowe!

Prezenty dla klientów, czyli jak zadbać o świąteczną kampanię reklamową

Świąteczne opakowania B2B to cenne narzędzie, które może wzbogacić kampanię reklamową i sprawdzić się jako prezenty dla klientów. Dzięki nim można zbudować zaufanie oraz zachęcić do częstszych zakupów.

Większość firm przygotowania do świątecznych kampanii reklamowych rozpoczyna już jesienią, aby zdążyć przed świątecznym oblężeniem. Jakie rozwiązania były  popularne w tym roku? Jedną z technik, której używali producenci świątecznych opakowań, był hot stamping. Ten rodzaj uszlachetnienia druku, który polega na dodaniu lśniącej, kolorowej folii na opakowanie, sprawdza się doskonale do ozdobienia opakowań biznesowych.

Inne popularne rozwiązania to tłoczenie motywów graficznych. Na świątecznych opakowań można bowiem wytłoczyć nie tylko logotyp firmy, ale i motywy świąteczne oraz życzenia. Popularne były także stylowe przegródki oraz wypełniacze z wełny drzewnej.

Prezenty dla klientów to strategia, którą wdraża niewiele firm. Takim prezentem mogą się jednak okazać wyjątkowe, limitowane pudełka. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o tym, jak zaprojektować spersonalizowane pudełko koniecznie odwiedź stronę packaging-design.net.

Udostępnij.

Komentowanie wyłączone