Jesteś w ciągłym ruchu, a targanie ze sobą ciężkiego laptopa nie jest twoim priorytetem w monitorowaniu swojej marki i utrzymywaniu kontaktu z klientem? Na pomocą przychodzą aplikacje marketingowe. Zobacz, które z nich warto mieć na swoim smartfonie.

Aplikacje marketingowe – Buffer

Potrzebujesz udostępnić ten sam post na kilku portalach internetowych? Nie jest to łatwe jeśli to zadanie musisz powtarzać każdego dnia. Z pomocą przychodzi aplikacja Buffer, która pozwala na zautomatyzowanie publikowanych postów  w social mediach. Dzięki niej możesz dodać posty na najpopularniejsze serwisy, takie jak:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Google+
  • Pinterest
  • Linkedln

Dostępna nie tylko na smartfony z Androidem, ale również z iOS i jako rozszerzenie do przeglądarki.

Aplikacje marketingowe – Over

Jak wiadomo ludzki mózg przyswaja zdecydowanie szybciej widziany obraz niż tekst. Dlatego w social mediach najlepsze efekty osiągniemy dzięki połączeniu grafiki z przekazem tekstowym. Aplikacja  Over pomoże szybko i łatwo umieścić tekst na wybranej grafice, tworząc przy tym ciekawe i chwytliwe obrazy do social mediów. Over oferuje prostą opcje formatowania i wyboru wielu stylów czcionek ze stale aktualizowanej bazy.

Aplikacje marketingowe – Google Primer

Aplikacje marketingowe to idealne rozwiązanie na podniesienie swoich umiejętności na tej płaszczyźnie. Aplikacja Google Primer pozwoli Ci na naukę „sztuczek” marketingowych nie poświęcających kilku dni na udział w szkoleniach. Oferuje ona kilkuminutowe, krótkie lekcje, które zostały przygotowane przez specjalistów Google. Znajdziemy w nich między innymi analizy statystyk, przygotowanie treści, opracowanie brandingu czy strategii.

Aplikacja Snapseed

Jeśli twoje zdjęcie nie wymaga skomplikowanej obróbki o angażującej treści stworzonej przez dobrego grafika to możesz skorzystać z aplikacji Snapseed. Jest to tzw. kombajn zawierający nie tylko proste narzędzia, ale również zaawansowane pozwalające na profesjonalną obróbkę grafik i zdjęć w formacie RAW.

Aplikacja Linktree

Instagram umożliwia na dodanie tylko jednego linku do każdego profilu. Zastanawiasz się jak ominąć ten problem? Aplikacje marketingowe takie jak Linktree pozwala na optymalizacje ruchu pochodzącego z Instagrama. Jak to wygląda w praktyce? Na profilu zostanie umieszczony jeden link, który będzie kierował użytkownika na stronę z dużą ilością odnośników, które można dowolnie przerabiać.

Udostępnij.

Komentowanie wyłączone