Firma Packhelp to jeden z wiodących producentów opakowań w Europie. Opakowania online Packhelp są produkowane z tektury, dzięki czemu są trwałe, lekkie, ekologiczne i estetyczne. Jak z ich pomocą poprawić marketing w firmie? Okazuje się, że w bardzo prosty sposób!

Opakowania online dla biznesu – dlaczego warto?

Opakowania online (z języka włoskiego scatole online) to rozwiązanie, które niesie wiele korzyści dla biznesu. Najważniejsze z nich, to:

  • Oszczędność czasu – zaprojektowanie i zlecenie opakowań trwa dosłownie chwilę,
  • Możliwość personalizacji – pudełka można zaprojektować tak, by kojarzyły się tylko i wyłącznie z daną marką,
  • Bezpieczeństwo i wygoda – w kartonowych opakowaniach nasz produkt trafi bezpiecznie do klienta,
  • Reklama dla firmy – z możliwością personalizacji wiążą się ogromne walory reklamowe!

Pudełka produkowane przez takie firmy, jak Packhelp, są często wykorzystywane przez marki odzieżowe, producentów elektroniki, dystrybutorów kosmetyków i artykułów papierowych, a także producentów dóbr luksusowych. Jak się okazuje, można je wykorzystać do budowania wizerunku marki!

Opakowania online dla biznesu – jak spersonalizować pudełko?

Na kartonowym pudełku można nadrukować dowolny wybrany tekst. Można także pokryć powierzchnię jego ścianek ilustracjami – czarno-białymi lub kolorowymi. Pierwszy krok do personalizacji to umieszczenie w widocznym miejscu logotypy firmy. Pudełko można wyróżnić także poprzez nietypowy kształt lub fason.

Rola pudełka w e-commerce przeszła niemałą ewolucję. Obecnie odchodzi się od stosowania do pakowania szarych, bezimiennych tektur – współczesne pudełka produktowe to małe dzieła sztuki! Dzięki temu, że są one bardzo estetyczne, dzięki nim udaje się zdobyć zainteresowanie klienta oraz zachęcić go do zakupu. Opakowanie produktowe służy także do zapoznania klienta z marką oraz poinformowania go, co może znaleźć w środku. Ważnym aspektem jest także ekspozycja produktu i podkreślenie pozytywnych cech marki.

Wystarczy spojrzeć na pudełka znanych firm jubilerskich lub producentów drogich perfum – marki takie jak Rolex, Dior, Coco Chanel, czy BVLGARI opanowały marketing opakowań do perfekcji! Ty także możesz pójść ich śladem – aby tak się stało, warto postawić na oryginalność, pamiętając równocześnie o praktycznym charakterze opakowań.

Udostępnij.

Komentowanie wyłączone